Lost Password
Login
Лайфхак

Як створити таблицю в екселя - Microsoft Excel для чайників

как создать таблицу в экселе

 

Microsoft Excel - найпростіша і зручна програма для складання таблиць, ведення розрахунків, подальшого форматування, написання звітів з великою кількістю різних формул.

 

Розібратися в ній зовсім не складно - потрібно запастися терпінням, увагою, потренуватися на практиці і користуватися із задоволенням.

 

З'ясовуємо, як створити таблицю в екселя покроково.

 

Зміст:

  1. Як створити таблицю в екселя - 3+ покрокових способу
  2. Як створити таблицю з формулами
  3. Різниця різних версій програми Excel
  4. ТОП гарячих клавіш для роботи в екселя

 

как создать таблицу в экселе

 

Як створити таблицю в екселя - 3+ покрокових інструкції

Додаток Microsoft Excel дуже зручно і дозволяє створювати таблиці відразу декількома способами - вручну, в автоматичному режимі, робити зведені, вибирати з вже існуючих шаблонів.

 

Розглянемо кожен з них:

 

Таблиці в ручному режимі

Ручний спосіб № 1

Первое, что вы видите, открывая эксель, — множество ячеек одинакового размера.

 

Не варто відразу впадати в паніку від великої кількості прямокутників, цифр, букв і написів.

 

Насправді, елементарна таблиця створюється в 2 кліка.

 

Крок 1: виділіть за допомогою мишки необхідну кількість осередків, яка дорівнює довжині і висоті вашої майбутньої таблиці.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 1

 

Крок 2: перейдіть у вкладку з назвою «Головна», виберіть іконку «Межі», перейдіть в пункт «Все кордону». Профіт. Можете заповнювати.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 2

 

как создать таблицу в экселе
Елементарна таблиця готова

 

Ручний спосіб №2

Крок 1: натисніть іконку «Межі» і виберіть пункт меню «Намалювати сітку».

 

как создать таблицу в экселе
Крок 1

 

Крок 2: після цього у вас зміниться вид курсора. Зробіть клік лівою кнопкою миші і перетягнете покажчик в потрібне місце.

 

Верхній кут зліва - початкове положення. Правий кут внизу - кінцеве. Щоб створити таблицю, приберіть палець з лівої кнопки миші.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 2

 

Як створити звичайну таблицю в екселя в автоматичному режимі

Крок 1: відкрийте вкладку «Вставка». Виберіть в меню розділ «Таблиці» і перейдіть в останній пункт.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 1

 

Крок 2: на екрані монітора з'явиться вікно, в якому вам буде необхідно вказати кордону. Виберіть будь-яку область і координати з'являться автоматично.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 2

 

Крок 4: після того , як ви відпустите курсор миші, вікно прийме первинний вигляд. Натисніть кнопку «ок».

 

как создать таблицу в экселе
Крок 3

 

Шаг 4: в результаті ви отримаєте красиву таблицю з осередками двох кольорів.

 

Щоб змінити назву стовпчика, просто клікніть по ньому мишкою або введіть курсор в поле для формул і напишіть текст. Після чого вносите дані і працюйте з задоволенням.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 4

 

Порада: в подальшому для створення таблиці в такому режимі можна використовувати поєднання гарячих клавіш Ctrl + T.

 

Як створити зведену таблицю в екселя покроково з формулами

Подібна таблиця необхідна для узагальнення інформації та її аналізу. || | 436

 

Як створити її крок за кроком:

Крок 1: робимо і заповнюємо базову форму одним з описаних вище способів.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 1

 

Крок 2: відкриваємо меню «Вставка» і вибираємо потрібний нам варіант «Зведена т Абліцов ».

 

как создать таблицу в экселе
Крок 2

 

Крок 3: в новому вікні вибираємо перший рядок, потім виділяємо мишкою всю таблицю - її діапазон автоматично відобразиться в рядку активного меню. Натискаємо кнопку «ок».

 

как создать таблицу в экселе
Крок 3

 

Крок 4: на цьому етапі збоку з'явиться панель необхідних налаштувань. Вам потрібно перемістити поля в категорії.

 

Стовпці - це місяці, рядки - призначення витрат, значення - сума грошей.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 4

 

Крок 5: щоб здійснити перенесення, натискаємо лівою кнопкою миші на будь-який поле і, не відпускаючи пальця, перетягуємо курсор в потрібне місце.

 

Коли іконка курсору змінить зовнішній вигляд, відпускаємо палець.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 5

 

В результаті виходить таблиця автоматичних підрахунків. Для зручності аналізу інформації в ній ви можете виділяти окремі частини - підрахунок даних відбувається автоматично в осередках «Загальний підсумок».

 

Як створити в екселя таблицю - рекомендовані зведені таблиці

Якщо самому розібратися зі значеннями, кількістю рядків і стовпців таблиці складно, розробники екселя створили кілька шаблонів для аналізу даних. Працюють вони гранично просто.

 

Виділяємо цікаву для нас інформацію. З Леду команді меню «Вставка» - «Таблиці» - «Рекомендовані зведені таблиці».

 

как создать таблицу в экселе
Створення зведеної таблиці

 

В результаті програмне забезпечення саме аналізує вміст і пропонує декілька відповідних варіантів.

 

В иберіте вручну потрібну вам значення і натисніть «ок», після чого рішення буде створено автоматично.

 

Крім того , зверніть увагу: в момент, коли ви відкриваєте додаток в комп'ютері, Eхcel відразу пропонує вам кілька базових опцій і таблиць, створити які можна за допомогою одного кліка.

 

Ось, які можливості знаходяться у вашому розпорядженні:

  1. Об рити останні таблиці, з якими ви працювали
  2. Створити нову книгу - так в програмі називається робоча панель для створення таблиць
  3. Ознайомитися з докладною інформацією про всі можливості програми - з цього і варто почати роботу
  4. Вибрати один з вже наявних шаблонів за замовчуванням
  5. Ввійти за допомогою свого облікового запису
  6. Продовжити пошук шаблонів в мережі Інтернет, якщо жоден з існуючих варіантів не припав за смаком

 

как создать таблицу в экселе
Уважно вивчіть всі опції програми

 

Як створити таблицю, яка сама рах ітает, в екселя покроково

Найпопулярнішим додатком для підрахунку та аналізу даних Ексель став саме завдяки можливості проводити автоматичні розрахунки.

 

По суті, вся програма і побудована на застосуванні різних математичних формул - їх величезний спектр ви можете подивитися у вкладці меню «Формули».

 

Ми ж покажемо на простому прикладі, як створити таблицю в екселя з формулами для чайників.

 

Порада: всю корисну інформацію про роботу з формулами бажано вивчити до застосування програми на практиці, а також ознайомитися з описом хоча б основних функцій.

 

Приклад: уявімо, що вам потрібно зробити множення в осередках. || | 563

 

Крок 1: як приклад візьмемо елементарну таблицю.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 1

 

Крок 2: переведіть в стан активності осередок, в якій потрібно вивести кінцевий результат.

 

Введіть в неї команду = B2 * C2, де В і С - номери стовпців, 2 - рядки, потім натисніть клавішу Enter.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 2

 

Крок 3: курсор миші наведіть на правий нижній кут цього осередку до тих пір, поки не зміниться його зовнішній вигляд.

 

Затисніть пальцем лівий клік миші і потягніть вниз до останнього рядка. За допомогою цього способу автопідстановки формула виявиться у всіх осередках.

 

Таким чином, значення загальної вартості буде залежати від вартості одного кіло і кількості продукції.

 

как создать таблицу в экселе
Крок 3

 

Можна також використовувати для підрахунків вже готові автосуми.

 

На зазначеному прикладі спочатку виділяємо необхідні нам значення і шукаємо у вкладці «Головна» пункт меню «Автосума».

 

В результаті з'явиться загальна сума всіх необхідних чисел.

 

Порада: при необхідності будь-яку таблицю можна експортувати в Word. Для цього виділіть вручну всі стовпці і осередки, потім натисніть сполучення клавіш Ctrl + C для копіювання і Ctrl + V для вставки даних в новий документ.

 

Різниця різних версій програми Excel || | 619

Многих интересует вопрос, как создать таблицу в экселе 2003.

 

Відразу скажемо, що програмне забезпечення варто регулярно оновлювати, т. к. версія 2003 року в 2018 як мінімум морально застаріла і в ній відсутня величезна кількість важливих функцій.

 

Так, наприклад, «Формули» в меню раніше називалися «Функціями» - елементарне розходження в назвах може збити новачка з пантелику при роботі, та й самих формул було в рази менше.

 

На деяких підприємствах як і раніше використовують застаріле забезпечення, однак, збираючись встановити собі Ексель зразка 2003 року, зверніть увагу, що його підтримка припинена, тому не забувайте регулярно оновлювати софт. | ||

 

как создать таблицу в экселе
Не забудьте про гарячі клавіші

 

ТОП гарячих клавіш для роботи в екселя

  1. Закриття книги - CTRL + W
  2. Відкриття книги - CTRL + O
  3. Перехід на вкладку «Головна» - ALT + Я
  4. Збереження книги - CTRL + S
  5. Копіювання - CTRL + C
  6. Вставка || | 656 — CTRL+V
  7. Скасування операції - CTRL + Z
  8. Видалення вмісту осередків - DELETE || | 664
  9. Выбор цвета заливки - ALT + Я, Р, 1
  10. Вирізання - CTRL + X
  11. Перехід на вкладку «Вставка» - ALT + С
  12. Жирний шрифт - CTRL + B
  13. Вирівнювання вмісту комірок по центру || | 67 7 — ALT+Я, Е, 1
  14. Перехід на вкладку «Розмітка сторінки» - ALT + З
  15. Перехід на вкладку «Дані» - ALT + Е
  16. Перехід на вкладку «Вид» - ALT + W
  17. Відкриття контекстного меню — SHIFT+F10 или клавиша вызова контекстного меню
  18. Додавання меж - ALT + Я, Г, Г
  19. Видалення стовпця— ALT+Я,0, 2, О
  20. Перехід на вкладку «Формула» - ALT + Л
  21. Приховування виділених рядків— CTRL+9
  22. Приховування виділених стовпців - CTRL + 0

 

как создать таблицу в экселе
Щоб не ризикувати втратою даних, використовуйте «Google таблиці »

 

Як бачите, працювати в Exce l досить легко, до того ж це зручно і значно спрощує ведення робочого процесу.

 

Програма має масу можливостей для створення красивого зовнішнього вигляду таблиць.

 

Не забудьте також про програму «Google Таблиці», що дозволяє працювати в режимі реального часу, ділитися даними з колегами, редагувати і зберігати, не побоюючись збою в системі.

 

Як створити в екселя таблицю по приходу, витраті і залишку ви дізнаєтеся в покрокової відео інструкції нижче:

 

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (| || 745 2 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Завантаження ... | || 757