Як 4 лініями з’єднати 9 точок – 5+ ігор [2019]

як 4 лініями з'єднати 9 точок

Як 4 прямими лініями не відриваючи руки з'єднати 9 точок?

Зкажем відразу, тут питання з підступом. Вірніше, сама розгадка, як і більшість подібних завдань, заснована не на логіці, а скоріше на творчому початку.

Креативність – це те, що виділяє талановитих людей з незліченної сірої маси.

І кожній людині, яка стоїть на шляху планомірного розвитку, хотілося б мати таку талантом!

Хтось скаже, що з цією якістю потрібно народитися і всі великі творчі особистості ще з дитинства проявляли свою екстраординарність.

Але ми впевнені: бажання і праця, самовиховання і отриманий досвід допоможуть вам досягти нового, нетривіального рівня мислення. головне практика!

зміст:

  1. Як приєднатися до дев'яти точок за допомогою чотирьох ліній?
  2. Ігри для домашнього дозвілля
  3. Вправи для розвитку креативного мислення
  4. Онлайн-ігри, що поліпшують творче мислення
  5. Хитрі, розвиваючі завдання

Як 4 прямими лініями не відриваючи руки з'єднати 9 точок?

Розгадка без зайвих слів: як приєднатися до дев'яти точок за допомогою чотирьох ліній?

Ця загадка заінтригувала сотні тисяч людей, а, може бути, і більше. Необхідно дотримуватися таких умов: перетнути всі дев'ять точок, що утворюють квадрат за допомогою прямих ліній (не більше чотирьох).

Руку, а, вірніше, олівець, в цьому випадку від листа відривати не можна. Подальша лінія повинна починатися там, де закінчилася попередня.

На перший погляд, не так вже й складно, проте на ділі кожна наступна спроба часто віддаляє допитливий розум від позитивного результату.

Вся справа в тому, що з самого дитинства нас вчили мислити, відштовхуючись від певних шаблонів і правил.

В першу чергу розвивалося логічне мислення, на принципах якого і побудований наш світ. Так, та не так.

Тут потрібно вийти за рамки логіки і перестати думати в межах чотирьох сторін квадрата і його діагоналей.

Вирішення цієї головоломки не дає спокою багатьом людям

Вирішення цієї головоломки не дає спокою багатьом людям

Ми аналізуємо завдання, виходячи зі знань про об'єкт (квадраті), а слід просто згадати, що пряма лінія зовсім не обов'язково обмежується рамками форми, т. Е. Виходити за межі можна і потрібно.

Умовно пронумеруємо кожну точку від 1 до 9.

  1. Проводимо першу лінію, починаючи з точки 1 через 4, 7 і виходимо за межі фігури.
  2. Не відриваючи руку від листа, робимо кут і прагнемо до точки під номером 8 і 6 і точно також виходимо за рамки.
  3. Далі повертаємо і проходимо через 3, 2, 1.
  4. Звертаємо через кут квадрата, пройшовши залишок шляху через точки під номером 1,5 і 9. Виходить своєрідна стрілочка-курсор, яку можна направити в будь-який з чотирьох кутів за вашим бажанням.

Існує також «хардкорних» метод для тих, хто володіє просторовим мисленням.

На квадратному аркуші (стікері) накресліть дев'ять гуртків (як в завданні). Під 7 і 8 точкою нанесіть клей.

Візьміть основу циліндричної форми. Ідеально підходить тюбик від декоративної косметики (помади або тонального крему). З'єднайте місце під 7 і 8 крапкою з місцем під 2 і 3.

Проводьте одну суцільну лінію, починаючи з точки № 1 і опускаючись вниз по спіралі.

Коли ви повернете листку первісний вигляд, ви побачите, що на ньому прокреслені три лінії, що покривають всі точки, що вписується в умови головоломки.

«Просунуті» особистості можуть розв'язати цю проблему навіть без допомоги клею, головне – уявити собі кінцевий результат.

Ми зібрали для вас кілька ігор, що розвивають творче мислення

Ми зібрали для вас кілька ігор, що розвивають творче мислення

Щоб вирішити цю та подібні головоломки, варто розвинути в собі творче начало і відкривати незвичайні підходи до проблеми.

Спробуйте виконати такі кумедні вправи.

Вони допоможуть розвинути креативність і в майбутньому «клацати» завдання, як насіння. Всі вони носять розважальний характер і стануть цікавим варіантом відпочинку для всієї родини.

Порада: пронумеруйте точки прямо на папері, так розібратися з рішенням буде простіше.

Ігри для домашнього дозвілля

Свого часу Стів Джобс, людина-синонім слова «креативність», підкреслив, що люди, які володіють навичкою творчого мислення, не вигадують, а скоріше помічають зв'язок між кількома речами.

Саме це дає можливість синтезувати щось нове.

Тому в першу чергу варто «прокачувати» таку спостережливість, міркуйте над оточуючими явищами і речами частіше.

Пропонуємо наступну вправу: озирніться і назвіть якомога більше речей, які знаходяться в одній кімнаті з вами і починаються на одну букву, не виключаючи ментальні поняття.

Розвивайте своє логічне мислення

Наприклад, «м»:

  1. Меблі, блискавка (на одязі), крейда (підгодівля для тварини)
  2. Думка, миролюбність, манірність
  3. Молоко, матеріали (оббивка), майка
  4. Мазь, макіяж, марля і т. Д.

Простий варіант гри: літери «в», «з», «п», «до». Якщо ж ви впевнені в своїх силах, вибирайте – «т», «а», «д».

Не обмежуйте себе і вроджене уяву.

При бажанні в одному приміщенні можна знайти близько 40+ слів. Експерти знаходять приблизно 100 слів в кожній кімнаті.

Наступна гра була досить популярна ще в XVII столітті. Якщо вам запропонують розважитися «нісенітницею» – не поспішайте відмовлятися, інша її назва – «буриме».

Для занурення в процес знадобиться кілька листків паперу, ручка і хороша компанія, яка не проти попрактикуватися в колективному творі віршів.

Заздалегідь обмовляється тема і обмеження.

Приклад графічного буриме

Приклад графічного буриме

Чаще всього виключаються очевидні поєднання однокореневих, займенників, дієслівних форм і побитих банальностей (привіт-обід, любовь-морковь). Іноді обмовляється певна тема.

Відбувається це так: хтось пише рядок, а інший доповнює вірш наступної, поки не вийде повноцінний твір.

дане вправа для дітей різного віку, навіть найменших.

Воно розвиває просторову мислення і творчий підхід, Який напевно стане в нагоді в дорослому майбутньому.

Посадіть малюка за столик і дайте йому чорний олівець і аркуш паперу. Увімкніть приємну музику і попросіть його закрити очі.

Нехай дитина малює, переплітає випадкові лінії між собою, не замислюючись про акуратність.

Іноді краще створити таким чином кілька малюнків, які накладаються один на інший.

Пізніше сядьте разом з ним і з допомогою кольорових олівців виділяйте обриси схожі на тварин, предмети, всілякі образи. Нехай сама дитина буде джерелом ідей.

Виберіть приємне розвага, яке допоможе вам вбити час з користю для пам'яті

Виберіть приємне розвага, яке допоможе вам вбити час з користю для пам'яті

Порада: відмінною розминкою для розуму стануть головоломки з сірниками (паличками). Такі маленькі завдання будуть цікаві і дітям і дорослим. Вони доступні кожному!

Вправи для розвитку креативного мислення

Встаньте. Візьміть з полиці будь-яку книгу. На двох різних сторінках наосліп виберіть кілька слів.

А тепер спробуйте знайти все спільне, що у них може бути. Наприклад, слово «килим» і «дерево»: вони обидва лежать на землі, їх образи зустрічаються в казках (килим-літак, дерево по якому ходить Кот вчений) і т. Д.

Якщо ви граєте з дитиною, вибирайте слова простіше: кішка-собака, помідор-груша, стіл-стілець.

Напишіть на листочку десяток будь-яких іменників: «полуниця», «риба», «вода» та ін. А тепер уявіть, що цей лист – вимоги замовника, а ви сам будівельник-архітектор.

Побудуйте будинок, використовуючи їх як основні вимоги.

Наприклад, шпалери будуть червоного «полуничного» кольору, а стіни будинку – блищати на сонці, як риб'яча луска. Сам будинок нехай стоїть на вершині гори, де небо просто безмежно блакитне, як вода і т. Д.

Сидячи в кімнаті, знайдіть в межах своєї видимості предмет, який вам знайомий і цікавий. Наприклад, «яблуко».


Вам на допомогу прийдуть книги

Придумайте п'ять прикметників, що ідеально поєднуються з предметом:

  1. зелене
  2. кисле
  3. смачне
  4. м'яке
  5. соковите

А тепер ускладнюємо завдання і придумуємо ще п'ять прикметників, але тих, що абсолютно не підходять за змістом: колюче, шорстке, плюшеве, олив'яне, струнке.

З деякими словами не так просто працювати, але тим і цікавіше завдання: колодязь, поїзд, вітер, стіна.

Візьміть в руки олівець і в зошиті в клітинку намалюйте стовпчик хрестиків.

Ширина і висота довільна, тільки переконайтеся, що вони знаходяться на достатній відстані один від одного.

Потім ці хрестики перетворюємо в маленькі картинки, Домальовуючи потрібні деталі (риба, перехрещені сокири, меч, бабка і ін.).

Точно так же намалюйте букву «о», «т», «в» і придумуйте нові, цікаві образи. На високому рівні можна перетворювати замальовки в невеликі сюжети з дією.

Придумайте цілу історію! Це не так складно як може здатися на перший погляд.


Використовуйте комп'ютер з розумом

Порада: читайте слова задом наперед: казка-акзакс, пляшка-аклитуб, ложка-Акжол. Це, безумовно, корисне заняття, допоможе скоротати час очікування в черзі або в громадському транспорті.

Онлайн-ігри, що поліпшують творче мислення

IQ-ball

Ви – маленький, круглий, живий кульку з вилітає з тіла лапкою-присоскою.

Мета – дістати на кожному рівні цукерку, долаючи всілякі перешкоди. Вам будуть заважати зафіксовані і рухомі елементи, обмеження в часі, інерція.

Відштовхуватися або чіплятися «лапкою» можна не від усіх поверхонь. Думати доведеться швидко, від цього залежить досяжність мети.

Важливий показник – кількість витрачених кліків за весь період гри. Після повного проходження можна поділитися цим параметром і порівняти свій показник з іншими гравцями.

Приготуйтеся до 25 увлекательнейшим рівнями.

Зверніться по допомогу до розвиваючих комп'ютерних ігор

Зверніться по допомогу до розвиваючих комп'ютерних ігор

"Чорний кіт"

Перед вами поле, створене з кружечків. Посеред нього сидить чорний кіт. За допомогою кліка мишки ви можете заповнити міні-область, через яку кіт вже не зможе пройти.

Один хід робите ви, наступний – хитрі тварини.

Ваше завдання – не дати йому вибігти за край ігрового поля, бо це означає програш. Тут доведеться підключити весь свій інтелект і творче мислення, а головне – вибрати правильну стратегію ведення бою.

В даному випадку можна порадити не поспішати, а продумувати свій хід наперед, відзначати кружечки через один.

В такому випадку ви завжди встигнете закрити шлях пухнастому звірку.

«Друдл»

Являють собою різні зображення, які ви з легкістю можете знайти в інтернеті.

Це не просто замальовки, а картинки з закладеним потенціалом. Одна і та ж «каракулю» може нести в собі одночасно кілька значень. наприклад:

  1. фасад
  2. клин
  3. плащ
  4. Алмаз і ін.
Друдл

Друдл

Позитивним результатом гри є прискорення розумових процесів, різнобічний розвиток уяви і творчого початку. Така невигадлива забава здатна захопити вас надовго.

«Матриця пам'яті»

З цією грою знайомі багато і дорослі і діти. Перед вами поле, яке на кілька секунд заповнюється квадратами.

Далі вони зникають. Вашим завданням є пошук цих самих фігур «по пам'яті».

З кожним наступним рівнем поле зростає і завдання ускладнюється. Гра добре розвиває пам'ять, творчі здібності і можливість до швидкої концентрації.

Порада: спробуйте пограти в Lines 98. Вона паралельно розвиває логічне мислення.

Хитрі, розвиваючі завдання

Намалюйте на аркуші паперу прямокутний острів, посередині якого заховані незліченні скарби. Він оточений таким же за формою ровом.

Ви – мисливець за коштовностями, який знаходиться за межами цієї землі. Арсенал становить всього дві дощечки, довжина кожної – трохи менше ширини рову.

Перестрибнути або перелетіти його неможливо, мотузки для скріплення дощок разом немає, як і цвяхів, а кожна окремо легко провалитися в прірву.

Пам'ятайте про те, як важливо тренувати мозок

Пам'ятайте про те, як важливо тренувати мозок

Мета – дістатися до скарбу. Відповідь на цю загадку заснований на принципах геометрії: першу дошку «покладіть» на кут рову так, щоб вона не провалювалася.

Цим самим ви зменшуєте ширину рову, і друга дошка вільно дотягнеться до острова зі скарбом.

Поставте посередині листа жирну крапку. Мета – накреслитьь навколо неї правильне коло, але так, щоб початок лінії стартувало з самої точки.

Розгадка: загніть куточок паперу, перед самим кутом поставте крапку, не відриваючи руку, проведіть лінію від точки до іншої частини листа, вирівняйте куточок і продовжите рух, поки не накресліть коло.

І наостанок просте запитання: чому в усьому світі виготовляють виключно круглу піцу, але доставляють в квадратних коробках?

Протиріччя тут тільки на перший погляд. А відповідь полягає в наступному: піца кругла потім, щоб кути не підгорає, що неминуче відбувається при запіканні страв прямокутних форм.

У випадку з коробкою важливі кілька факторів:

  1. Так їжу легше діставати з неї
  2. Виробляти квадратні коробки набагато дешевше і легше, ніж круглі
  3. Піца в ній здається значніше

Порада: тренуйте свій мозок за допомогою невеликих завдань хоча б кілька разів на тиждень і вже зовсім скоро ви відчуєте, що вам стало набагато легше знаходити нестандартні рішення на роботі і в житті, мислити поза строгих рамок логічного мислення.