Як створити таблицю в екселя – огляд 3+ способів [2019]

як створити таблицю в екселя

Microsoft Excel – найпростіша і зручна програма для складання таблиць, ведення розрахунків, подальшого форматування, написання звітів з великою кількістю різних формул.

Розібратися в ній зовсім не складно – потрібно запастися терпінням, увагою, потренуватися на практиці і користуватися із задоволенням.

З'ясовуємо, як створити таблицю в екселя покроково.

зміст:

  1. Як створити таблицю в екселя – 3+ покрокових способу
  2. Як створити таблицю з формулами
  3. Різниця різних версій програми Excel
  4. ТОП гарячих клавіш для роботи в екселя

як створити таблицю в екселя

Як створити таблицю в екселя – 3+ покрокових інструкції

додаток Microsoft Excel дуже зручно і дозволяє створювати таблиці відразу декількома способами – вручну, в автоматичному режимі, робити зведені, вибирати з вже існуючих шаблонів.

Розглянемо кожен з них:

Таблиці в ручному режимі

Ручний спосіб № 1

Перше, що ви бачите, відкриваючи Ексель, – безліч осередків однакового розміру.

Не варто відразу впадати в паніку від великої кількості прямокутників, цифр, букв і написів.

Насправді, елементарна таблиця створюється в 2 кліка.

Крок 1: виділіть за допомогою мишки необхідну кількість осередків, яка дорівнює довжині і висоті вашої майбутньої таблиці.

як створити таблицю в екселя

Крок 1

Крок 2: перейдіть у вкладку з назвою «Головна», виберіть іконку «Межі», перейдіть в пункт «Всі кордону». Профіт. Можете заповнювати.

як створити таблицю в екселя

крок 2

як створити таблицю в екселя

Елементарна таблиця готова

Ручний спосіб №2

Крок 1: натисніть іконку «Межі» і виберіть пункт меню «Намалювати сітку».

як створити таблицю в екселя

Крок 1

Крок 2: після цього у вас зміниться вид курсора. Зробіть клік лівою кнопкою миші і перетягнете покажчик в потрібне місце.

Верхній кут зліва – початкове положення. Правий кут внизу – кінцеве. Щоб створити таблицю, приберіть палець з лівої кнопки миші.

як створити таблицю в екселя

крок 2

Як створити звичайну таблицю в екселя в автоматичному режимі

Крок 1: відкрийте вкладку «Вставка». Виберіть в меню розділ «Таблиці» і перейдіть в останній пункт.

як створити таблицю в екселя

Крок 1

Крок 2: на екрані монітора з'явиться вікно, в якому вам буде необхідно вказати кордону. Виберіть будь-яку область і координати з'являться автоматично.

як створити таблицю в екселя

крок 2

Крок 4: після того, як ви відпустите курсор миші, вікно прийме первинний вигляд. Натисніть кнопку «ок».

як створити таблицю в екселя

крок 3

Крок 4: в результаті ви отримаєте красиву таблицю з осередками двох кольорів.

Щоб змінити назву стовпчика, просто клікніть по ньому мишкою або введіть курсор в поле для формул і напишіть текст. Після чого вносите дані і працюйте з задоволенням.

як створити таблицю в екселя

крок 4

Порада: в подальшому для створення таблиці в такому режимі можна використовувати поєднання гарячих клавіш Ctrl + T.

Як створити зведену таблицю в екселя покроково з формулами

Подібна таблиця необхідна для узагальнення інформації та її аналізу.

Як створити її крок за кроком:

Крок 1: робимо і заповнюємо базову форму одним з описаних вище способів.

як створити таблицю в екселя

Крок 1

Крок 2: відкриваємо меню «Вставка» і вибираємо потрібний нам варіант «Зведена таблиця».

як створити таблицю в екселя

крок 2

Крок 3: в новому вікні вибираємо перший рядок, потім виділяємо мишкою всю таблицю – її діапазон автоматично відобразиться в рядку активного меню. Натискаємо кнопку «ок».

як створити таблицю в екселя

крок 3

Крок 4: на цьому етапі збоку з'явиться панель необхідних налаштувань. Вам потрібно перемістити поля в категорії.

Стовпці – це місяці, рядки – призначення витрат, значення – сума грошей.

як створити таблицю в екселя

крок 4

Крок 5: щоб здійснити перенесення, натискаємо лівою кнопкою миші на будь-яке поле і, не відпускаючи пальця, перетягуємо курсор в потрібне місце.

Коли іконка курсору змінить зовнішній вигляд, відпускаємо палець.

як створити таблицю в екселя

крок 5

У підсумку виходить таблиця автоматичних підрахунків. Для зручності аналізу інформації в ній ви можете виділяти окремі частини – підрахунок даних відбувається автоматично в осередках «Загальний підсумок».

Як створити в екселя таблицю – рекомендовані зведені таблиці

Якщо самому розібратися зі значеннями, кількістю рядків і стовпців таблиці складно, розробники екселя створили кілька шаблонів для аналізу даних. Працюють вони гранично просто.

Виділяємо цікаву для нас інформацію. ЗЛеду команді меню «Вставка» – «Таблиці» – «Рекомендовані зведені таблиці».

як створити таблицю в екселя

Створення зведеної таблиці

В результаті програмне забезпечення саме аналізує вміст і пропонує декілька відповідних варіантів.

Виберіте вручну потрібну вам значення і натисніть «ок», після чого рішення буде створено автоматично.

Крім того, зверніть увагу: в момент, коли ви відкриваєте додаток в комп'ютері, Eхcel відразу пропонує вам кілька базових опцій і таблиць, створити які можна за допомогою одного кліка.

Ось, які можливості знаходяться у вашому розпорядженні:

  1. Відкрити останні таблиці, з якими ви працювали
  2. Створити нову книгу – так в програмі називається робоча панель для створення таблиць
  3. Ознайомитися з докладною інформацією про всі можливості програми – з цього і варто почати роботу
  4. Вибрати один з вже наявних шаблонів за замовчуванням
  5. Ввійти за допомогою свого облікового запису
  6. Продовжити пошук шаблонів в мережі Інтернет, якщо жоден з існуючих варіантів не припав до смаку
як створити таблицю в екселя

Уважно вивчіть всі опції програми

Як створити таблицю, яка сама вважає, в екселя покроково

Найпопулярнішим додатком для підрахунку та аналізу даних Ексель став саме завдяки можливості проводити автоматичні розрахунки.

По суті, вся програма і побудована на застосуванні різних математичних формул – їх величезний спектр ви можете подивитися у вкладці меню «Формули».

Ми ж покажемо на простому прикладі, як створити таблицю в екселя з формулами для чайників.

Порада: всю корисну інформацію про роботу з формулами бажано вивчити до застосування програми на практиці, а також ознайомитися з описом хоча б основних функцій.

Приклад: уявімо, що вам потрібно зробити множення в осередках.

Крок 1: в якості прикладу візьмемо елементарну таблицю.

як створити таблицю в екселя

Крок 1

Крок 2: переведіть в стан активності осередок, в якій потрібно вивести кінцевий результат.

Введіть в неї команду = B2 * C2, де В і С – номери стовпців, 2 – рядки, потім натисніть клавішу Enter.

як створити таблицю в екселя

крок 2

Крок 3: курсор миші наведіть на правий нижній кут цього осередку до тих пір, поки не зміниться його зовнішній вигляд.

Затисніть пальцем лівий клік миші і потягніть вниз до останнього рядка. За допомогою цього способу автопідстановки формула виявиться у всіх осередках.

Таким чином, значення загальної вартості буде залежати від вартості одного кіло і кількості продукції.

як створити таблицю в екселя

крок 3

Можна також використовувати для підрахунків вже готові автосуми.

На зазначеному прикладі спочатку виділяємо необхідні нам значення і шукаємо у вкладці «Головна» пункт меню «Автосума».

В результаті з'явиться загальна сума всіх необхідних чисел.

Порада: при необхідності будь-яку таблицю можна експортувати в Word. Для цього виділіть вручну всі стовпці і осередки, потім натисніть сполучення клавіш Ctrl + C для копіювання і Ctrl + V для вставки даних в новий документ.

Різниця різних версій програми Excel

Багатьох цікавить питання, як створити таблицю в екселя 2003.

Відразу скажемо, що програмне забезпечення варто регулярно оновлювати, т. К. Версія 2003 року в 2019 як мінімум морально застаріла і в ній відсутня величезна кількість важливих функцій.

Так, наприклад, «Формули» в меню раніше називалися «Функціями» – елементарне розходження в назвах може збити новачка з пантелику при роботі, та й самих формул було в рази менше.

На деяких підприємствах як і раніше використовують застаріле забезпечення, однак, збираючись встановити собі Ексель зразка 2003 року, зверніть увагу, що його підтримка припинена, тому не забувайте регулярно оновлювати софт.

як створити таблицю в екселя

Не забудьте про гарячі клавіші

ТОП гарячих клавіш для роботи в екселя

  1. закриття книги – CTRL + W
  2. відкриття книги – CTRL + O
  3. Перехід на вкладку «Головна» – ALT + Я
  4. збереження книги – CTRL + S
  5. копіювання – CTRL + C
  6. вставка – CTRL + V
  7. скасування операції – CTRL + Z
  8. Видалення вмісту комірок – DELETE
  9. Вибір кольору заливки – ALT + Я, Р, 1
  10. вирізання – CTRL + X
  11. Перехід на вкладку «Вставка» – ALT + С
  12. напівжирний шрифт – CTRL + B
  13. Вирівнювання вмісту комірок по центру – ALT + Я, Е, 1
  14. Перехід на вкладку «Розмітка сторінки» – ALT + З
  15. Перехід на вкладку «Дані» – ALT + Е
  16. Перехід на вкладку «Вид» – ALT + W
  17. Відкриття контекстного меню – SHIFT + F10 або клавіша виклику контекстного меню
  18. Додавання меж – ALT + Я, Г, Г
  19. видалення стовпця – ALT + Я, 0, 2, Про
  20. Перехід на вкладку «Формула» – ALT + Л
  21. Приховування виділених рядків – CTRL + 9
  22. Приховування виділених стовпців – CTRL + 0
як створити таблицю в екселя

Щоб не ризикувати втратою даних, використовуйте «Google Таблиці»

Як бачите, працювати в Excel досить легко, до того ж це зручно і значно спрощує ведення робочого процесу.

Програма має масу можливостей для створення красивого зовнішнього вигляду таблиць.

Не забудьте також про програму «Google Таблиці», що дозволяє працювати в режимі реального часу, ділитися даними з колегами, редагувати і зберігати, не побоюючись збою в системі.

Як створити в екселя таблицю по приходу, витраті і залишку ви дізнаєтеся в покрокової відео інструкції нижче: