Успіх

Кого ми виростимо, якщо будемо оберігати дітей від фізичної праці

Дитяча праця у всьому світі під забороною, причому це закріплено науровне законодавства. Аспрашивалли законодавець думку самих дітей? Чому неучел, що ці думки можуть різнитися, адже кожен індивідуальний? Питання риторичні.

Вона навіть переглядала сайти свакансиями иподобрала кілька таких, скоторымибы впоралася, нояотказалась навіть дзвонити пообъявлению: 14 років наофициальную роботу ніхто невозьмет. Даинанеофициальную, швидше за все, теж. Роботодавці нині пуганые, бояться ипроверок, истукачей, собі дорожче.

Влітку діти по черзі жили убабушки, атаработает дояркою начастной фермі. Зрозуміло, вони там не раз бували иуспели познайомитися спрелестями содержаниякрупного рогатої худоби. Цікаво, нотяжелый фізична праця ихсовершенно ненапугал, швидше навпаки.

Мыснова повернулися кзатихшей було дискусії натему: «Давайте купимо корову, коня, баранчиків, козу, ибудет всім добре». Тільки щось явэтом «добре» абсолютно не впевнена. Нудаладно, думаю, помониторим, що там у нас поконям: скільки коштують, як утримувати. Благо, є всезнаючий Instagram ивсепродающий Авіто.

Саме изпубликаций вИнстаграм мыузнали, що внаши краю переїхали коневласники сосгоревшей стайні (здалеку). Итут, що називається, наловца изверь: вони розмістилися вшаговой (нукак крокової, 11км) доступності отнашего будинку, иимсразуже потрібен помічник для прибирання денників ираздачи сіна.

Показую дітям иговорю: «Якщо будете допомагати, яустроюсь туди намесяц-інший, дозимы». Вони навіть неспросили «скільки грошей», що наних несхоже. Мало того, що погодилися, так ще инежелали поступатися один одному «зміни». Навіть 100 рублів на день имоказалось достатньо.

Дитяча робота вденниках:

  • вивезення брудної підстилки натачках без роботи лопатою;
  • привоз чистої – неважко, исами змогли гребти.

Не думаю, що це щось надзвичайне, вдома іноді доводиться і побільше сил докласти, щоб щоденні справи виконати.

А якщо врахувати, що для тренування по верховій їзді (давня мрія обох) потрібно оплатити лише послуги тренера, з них не взяли за оренду коня, ясно, що викорчувати їх з стайні стало проблематично.

А, так! Натренировки діти накопичили самі, сосвоих «зарплат». Через два тижні вони там ивовсе освоїлися, почали водити коней навыгул иобратно, чистити перед заседлыванием, уздать исобирать миски для годування, витягуючи ихпрямо з-під копит.

Коли прийшла пора здавати перший блок річної атестації,з’ясувалося, що поучебе мынесколько просіли

В цілому очікувано, так як удетей тиждень залишилося тільки:

Вихідні у дітей не разом: сімейне освіта дозволяє організовувати навчальний процес як завгодно, лише б програма була пройдена

Навчальні дні в середу, суботу та неділю виглядають так:

Такий розклад занять– чистої води експеримент

Перевірка, смогутли діти без постійного контролю освоювати навчальний матеріал за допомогою літератури. Однак повністю виводити ихнасамообучение япосчитала ризикованим.

Суть така: беремо, скажімо, понеділок, сомной їде старша, молодший отримує отменя свечера необхідну теорію видання назакрепление. Перед відходом (наконюшню потрібно сутра) яего буджу идаю цінні указаниянадень. Кобеду мыуже повертаємося, япроверяю виконане завдання, коригую, якщо потрібно, пояснюю те, що сам дитина непонял.

Наступний день у нього вихідний, онедет спілкуватися слошадками, астаршая також вдома виконує завдання, отримавши теоретичну інформацію свечера.

Вцілому діти впоралися.

Мабуть, достатня мотивація: встигаєш – їдеш до коней, не встигаєш – ну, се ля ві, тоді і я не їду, а я стою у тебе над душею, як учитель над двієчником.

Хочеш, як вшколе– отримай школу

Судячи поприлежному виконання завдань, як вшколе вони нехотят, їм, що називається, «зайшло». Навіть науговоры завуча, що, мовляв, перед держіспитами неплохобы повернутися зашкольную парту, нікого издетей неубедили.

Апросадка пов’язана, ядумаю, спереключением уваги вбік отучебы, потрібно вчитися балансу.

Смоглибы діти поєднувати иучебу, иподработку (яку правильніше назвати волонтерством з«плюшками»), иобщение сживотными, еслибы вчилися очно?

Відразу відповім: ні!

Навіть раз вмесяц, дачто там– навіть раз на рік янеудосуживалась возити ихназанятия поверховой їзді, откоторой вони вдиком захваті. Колись, втомилася отежедневных пробіжок дошколы, дорого, потім. . . Стандартні відмовки, вобщем.

Адетям було нудно. Нудно вшколе, нудно останні.

Дотого розслабилися, що будують довгострокові бізнес-плани. Цьому вчать вшколе? Неприпомню. Навіть подейкують опокупке лоша, стверджуючи, що снас тільки будівництво денника, а все інше вони вже вміють самі, включаючи заездку. О, боже, ще цього мені бракувало! Або согласитьсяуже? Або нехай спершу отримають атестати?

Поки явзяла паузу навремя іспитів, продовжувати співпрацю сконюшней після атестації чи ні– нерешила поки, будемо дивитися поситуации.

Апока можу зробити наступні висновки:

  • Якщо дитина бажає працювати, непотрібно йому забороняти, краще підберіть заняття посилам.
  • Дозвольте йому самому вибрати, яку роботу онсможет виконувати– можливо, высами затакое иневзялисьбы, а для нього це стане початком великого шляху.
  • Якщо дитина допомагає вам виконувати якісь оплачувані завдання, буде справедливим поділитися ним доходом.
  • Навіть дрібна підробіток добре дає зрозуміти, що гроші нерастут вкошельке иневалятся снеба, треба дати щось взамін: енергію, вміння, інформацію, допомогу.
  • Заробляючи власну копієчку, діти швидко вчаться ставити цілі икопить наних, тут головне, як мені бачиться, имнемешать. Внашем разі старшої, спускавшей заробіток перші три дні, стало дуже прикро, коли молодший вже щосили «рысил» верхом, авна ще навіть вседле була задве тижні перебування наконюшне.

Резюме: закон законом, звичайно, ноиправо натруд там теж прописано

Якщо мызапрещаем працездатного ижелающему трудитися, що важливо, підлітку займатися суспільно корисною діяльністю– це, по-моєму, пахне дискримінацією, а тут вже пряме порушення Конституційних прав.

Даикого мывырастим, якщо будемо оберігати дітей отфизического праці докакого віку? Для довідки, изшкольного курсу психології: характер формується до3 років, 7– коригується, 14– шліфується.

Прикладів маса, такі здорованю дособственной весілля (атоидольше) сидять наше уродителей, іце при самому м’якому розвитку подій. Щось непрельщает мене така перспективка.

Акасаемо зниження успішності скажу так: це теж досвід, теж результат, хоч, на перших погляд, иотрицательный. Зробили висновки ипошли далі. Благо,дає простір для маневру.

Якщо вас хвилює, який росте наша молодь, приєднуйтесь до бесідам

Автор: Світлана Селинская,

Опубліковано

Інші статті автора: